Regulamin uczestnictwa w Konferencji Forum Zdrowego Biznesu
Postanowienia ogólne:
- Przepisy niniejszego Regulaminu mają zastosowanie wobec Konferencji Forum Zdrowego Biznesu odbywającej się w dniach 08-09.10.2024 r. w Hotel Binkowski **** w Kielcach, ul. Szczepaniaka 42, 25-043 Kielce.
- Organizatorem Konferencji jest spółka NMS-Novelty Medical Supply sp. z o.o. z siedzibą w Pszczynie przy ul. Batorego 17, 43-200 Pszczyna, wpisana do Rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000438742, NIP: 6381806423, REGON: 243028154, kapitał zakładowy w wysokości 50.000,00 złotych.
- Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Evencie i obowiązują wszystkich Uczestników.
- Przez następujące określenia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się:
Konferencja/ Event– Konferencja Forum Zdrowego Biznesu odbywająca się w dniach 08-09.10.2024 r. w Hotel Binkowski **** w Kielcach, ul. Szczepaniaka 42, 25-043 Kielce.
Formularz zgłoszeniowy – formularz dostępny na stronie internetowej https://forumzdrowegobiznesu.pl/, którego wypełnienie jest niezbędne w celu dokonania zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji.
Organizacja – osoba prawna, której pracownicy biorą udział w Konferencji i na którą wystawiana jest faktura VAT z tytułu kosztów uczestnictwa w Konferencji.
Organizator – NMS-Novelty Medical Supply sp. z o.o. z siedzibą w Pszczynie przy ul. Batorego 17, 43-200 Pszczyna, wpisana do Rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000438742, NIP: 6381806423, REGON: 243028154, kapitał zakładowy w wysokości 50.000,00 złotych.
Osoba rejestrująca – osoba fizyczna dokonująca rejestracji: siebie jako uczestnika lub pracowników Organizacji lub siebie jako uczestnika i pracowników Organizacji na Event poprzez Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej Organizatora.
Potwierdzenie udziału – komunikat wysyłany przez Organizatora w odpowiedzi na zgłoszenie dokonane poprzez Formularz zgłoszeniowy.
Regulamin – niniejszy regulamin uczestnictwa Konferencji Forum Zdrowego Biznesu.
Uczestnik – pełnoletnia osoba fizyczna biorąca udział w Konferencji Forum Zdrowego Biznesu.
- Oficjalny serwis internetowy Konferencji znajduje się pod adresem: https://forumzdrowegobiznesu.pl/.
- Organizator zastrzega sobie możliwość publikowania firmy Organizacji na swojej stronie internetowej w celach promocyjnych.
- Organizator utrwala przebieg Konferencji za pomocą urządzeń rejestrujących obraz oraz dźwięk.
- Poprzez udział w Konferencji Uczestnik akceptuje niniejszy Regulamin oraz wyraża zgodę na utrwalanie i rozpowszechnianie jego wizerunku dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, informacyjnych, reklamowych oraz promocyjnych i marketingowych, poprzez m.in. utrwalenie i rozpowszechnianie jego wizerunku (w tym głosu utrwalonego na nagraniach video) w szczególności poprzez umieszczenie wizerunku Uczestnika w Internecie – na stronie internetowej Organizatora lub na portalach społecznościowych Organizatora, w materiałach promocyjnych lub informacyjnych Organizatora (broszurach, katalogach, ulotkach i in.) lub poprzez ich przekazanie innym uczestnikom Konferencji w formie elektronicznej lub papierowej, przez okres publikacji materiałów, prowadzenia strony internetowej lub prowadzenia profilu na portalu społecznościowym.
- Zgoda, o której mowa powyżej, udzielana jest nieodpłatnie. Zgoda obejmuje m.in. utrwalanie, obróbkę, przerabianie, powielanie materiałów z utrwalonym wizerunkiem Uczestnika.
- Konferencja ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1466 z późn. zm.).
Zgłoszenie udziału
- Uczestnikiem Konferencji może być pełnoletnia osoba fizyczna, która zgłosiła swój udział w Konferencji lub której udział w Konferencji został zgłoszony, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
- Wypełnienie Formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z zawarciem umowy z Organizatorem zgodnie z niniejszym Regulaminem, z zastrzeżeniem ust. 3-5. Oznacza również zobowiązanie do przestrzegania przepisów porządkowych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Osobą Rejestrującą oraz Uczestnikiem a Organizatorem.
- Po otrzymaniu wypełnionego Formularza zgłoszeniowego Organizator prześle na adres e-mail Osoby Rejestrującej Potwierdzenie udziału, a następnie fakturę proforma. Opłacenie faktury jest warunkiem udziału w Konferencji.
- O rezerwacji miejsca decyduje kolejność opłacenia kosztu uczestnictwa w Konferencji, zgodnie z fakturą proforma.
- Liczba Uczestników Konferencji jest ograniczona, w związku z czym Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy Potwierdzenia udziału w Konferencji.
- Osoba Rejestrująca oraz Uczestnik Konferencji zobowiązują się do poprawnego oraz zgodnego ze stanem rzeczywistym wypełnienia Formularza zgłoszeniowego.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z wprowadzenia do Formularza zgłoszeniowego błędnych danych Osoby Rejestrującej lub Uczestnika.
- Organizator wspiera networking i nawiązywanie kontaktów biznesowych podczas Konferencji.
- Osoba rejestrująca, która nie jest Uczestnikiem Konferencji, zobowiązana jest do przekazania Potwierdzenia udziału oraz treści Regulaminu wraz z Załącznikiem nr 1 stanowiącym Klauzulę informacyjną Uczestnikowi.
Płatności
- Udział w Konferencji jest odpłatny.
- Osoba Rejestrująca, która zgłasza Uczestnika, zobowiązana jest do dokonania opłaty za udział w Konferencji
- Wpłaty należy dokonać na podstawie faktury proforma, w terminie i na rachunek Organizatora w niej wskazanym.
- Dokonanie wszystkich płatności wymaganych w niniejszym Regulaminie jest warunkiem uczestnictwa w Konferencji.
- Brak dokonania płatności za udział w Konferencji w terminie wynikającym z faktury proforma jest równoznaczny z rezygnacją z uczestnictwa w Konferencji.
- Organizator przewiduje promocyjną cenę uczestnictwa w Konferencji, która zostanie określona na stronie internetowej Konferencji. Z promocyjnej ceny uczestnictwa w Konferencji można skorzystać do 30.06.2024 r. Po wyczerpaniu miejsc w promocyjnej cenie obowiązuje cena regularna określona na stronie internetowej Konferencji (zgłoszenia od 01.07-24.09.2024 r.)
- W przypadku wyboru opcji uczestnictwa w jednym dniu Konferencji, promocja, o której mowa w ust. 6 powyżej, nie obowiązuje.
- Organizator zastrzega sobie prawo emitowania i dystrybuowania wśród klientów Organizatora, wedle swojego wyboru, kodów zniżkowych. Z kodu zniżkowego można skorzystać poprzez wpisanie go w Formularzu zgłoszeniowym. Kod zniżkowy nie obowiązuje w przypadku wyboru opcji uczestnictwa w jednym dniu Konferencji.
Rezygnacja z uczestnictwa w Konferencji
- Odwołanie Uczestnictwa w Konferencji wymaga przesłania informacji na adres e-mail: …………………………. Wykreślenie z listy Uczestników następuje niezwłocznie po przesłaniu potwierdzenia ze strony Organizatora.
- W przypadku braku możliwości uczestnictwa w Konferencji przez osoby uprzednio zgłoszone możliwe jest wyznaczenie zastępstwa. O fakcie tym należy niezwłocznie powiadomić Organizatora wysyłając wiadomość e-mail na adres wskazany w ust. 1 powyżej.
- Rezygnacja z uczestnictwa jest możliwa najpóźniej na 7 dni roboczych przed datą rozpoczęcia Konferencji. W przypadku niewycofania zgłoszenia Organizator ma prawo obciążyć Osobę rejestrującą pełnymi kosztami.
Ochrona danych osobowych
- Organizator jest Administratorem danych osobowych Uczestników i Osób rejestrujących.
- Administrator pozyskuje dane osobowe za pośrednictwem Formularza zgłoszeniowego, bezpośrednio od osób, których dane dotyczą lub za pośrednictwem Osoby rejestrującej. Administrator przetwarza również dane osobowe w postaci wizerunku Uczestników. Treść klauzuli informacyjnej stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
Odpowiedzialność Uczestników
- Uczestnicy są zobowiązani do zapoznania się z niniejszym Regulaminem.
- W trakcie udziału w Konferencji Uczestnicy zobowiązani są przestrzegać ogólnych zasad bezpieczeństwa oraz zapoznać się z regulaminem obiektu, w którym odbywa się Konferencja i przestrzegać jego postanowień.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zagubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji, jeśli nie doszło do zawarcia umowy przechowania lub nie wynika to z przepisów prawa cywilnego.
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Konferencją, jak również w ewentualnych miejscach zakwaterowania.
Reklamacje
- Wszelkie reklamacje Osób Rejestrujących oraz Uczestników Konferencji wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej na adres siedziby Organizatora lub elektronicznej na adres email: …………………………
- Reklamacje Osób Rejestrujących oraz Uczestników Konferencji powinny być zgłaszane nie później niż w terminie 7 dni od dnia zakończenia Konferencji.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
Postanowienia końcowe
- Organizator ma prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu. Zmiany zamieszczane będą na stronie internetowej https://forumzdrowegobiznesu.pl/. Uczestnicy i Osoby rejestrujące zostaną poinformowane o zmianie Regulaminu poprzez wiadomość e-mail.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie Konferencji i zobowiązuje się do publikacji na stronie internetowej aktualnych informacji.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Konferencji, z przyczyn niezależnych od Organizatora, za które nie ponosi odpowiedzialności. W przypadku odwołania Konferencji, Osobie rejestrującej przysługuje zwrot dokonanej opłaty zgodnie z uprawnieniami przewidzianymi przepisami prawa.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego i innych aktów prawnych mających zastosowanie na terenie RP.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej https://forumzdrowegobiznesu.pl/.
Załączniki:
- Klauzula informacyjna
Załącznik nr 1
Klauzula informacyjna
- Administratorem danych osobowych jest NMS-Novelty Medical Supply sp. z o.o. z siedzibą w Pszczynie przy ul. Batorego 17, 43-200 Pszczyna, NIP: 6381806423.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pomocą poczty tradycyjnej pisząc na adres wskazany ust. 1 albo e-mailowo: iod@nmspoland.pl.
- Administrator przetwarza dane osobowe Uczestników i Osoby rejestrującej wskazane w Formularzu zapisu, a także wizerunek Uczestników.
- Administrator pozyskał dane osobowe: bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą lub od Osoby rejestrującej.
- Dane osobowe przetwarzane są przez Administratora:
- w celu organizacji i realizacji Eventu (zawarcia i wykonania umowy – podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- w celu skontaktowania się, w związku z udziałem w Evencie, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- w celach dokumentacyjnych, sprawozdawczych, informacyjnych, reklamowych oraz promocyjnych i marketingowych, poprzez m.in. utrwalenie i rozpowszechnianie wizerunku, w szczególności poprzez umieszczenie go w Internecie – na stronie internetowej Administratora lub na portalach społecznościowych Administratora, w materiałach promocyjnych lub informacyjnych lub poprzez ich przekazanie innym uczestnikom Imprezy w formie elektronicznej lub papierowej, przez okres publikacji materiałów, prowadzenia strony internetowej lub prowadzenia profilu na portalu społecznościowym, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- w celu przesłania oferty handlowej na podstawie wyrażonej uprzednio zgody (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
- w celach archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- w celu tworzenia rejestrów i ewidencji związanych z RODO (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
- w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora (postawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Administrator będzie przetwarzał dane osobowe do dnia zakończenia Eventu, a następnie do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń w zakresie danych przetwarzanych w celu zawarcia i wykonania umowy, do czasu osiągnięcia celu przetwarzania lub skutecznego wniesienia sprzeciwu — w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora, do utraty przydatności — w przypadku przetwarzania danych w celu archiwalnym lub dowodowym oraz wypełnienia obowiązków wynikających z RODO, w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody — do czasu skutecznego wycofania zgody.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych Uczestnikowi i Osobie rejestrującej przysługują następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych;
- prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
- W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej, należy skierować swoje żądanie pod adres e-mail: iod@nmspoland.pl. Przed realizacją uprawnień, konieczne będzie odpowiednie zidentyfikowanie Uprawnionego. Nie każde z wskazanych wyżej uprawnień będzie przysługiwało zawsze i w każdych warunkach. Niektóre ze wskazanych wyżej praw nie mają charakteru absolutnego i skorzystanie z nich wymaga weryfikacji.
- Osoba Rejestrująca oraz Uczestnik Eventu mają prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy prawa.
- Dane osobowe mogą być ujawnione podwykonawcom Administratora, czyli podmiotom, z których usług Administrator korzysta przy przetwarzaniu danych, w związku z organizacją i promocją Eventu, jak i podmiotom funkcjonującym w ramach grupy przedsiębiorstw, do której należy Administrator, dla celów administracyjnych, a także zapewnienia bezpieczeństwa informacji. Ponadto dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, organom lub instytucjom uprawnionym do uzyskania dostępu do danych na podstawie przepisów prawa.
- Informujemy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu wzięcia udziału w Evencie.
- Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
- Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym wizerunku, można uzyskać kontaktując się z Inspektorem Ochrony Danych.